/* ]]> */

ניל שטראוס – הפרק הסודי בספר המשחק

By – On אוגוסט 01, 2010 – In כתבות ראשיות, מאמרים, מאמרים ראשי With 2 Comments

ניל שטראוס כתב את הספר המשחק שמדבר על עולמם הסודי של אומני הפיתוי בארצות הברית. הספר המשחק הפך לרב מכר היסטרי בארצות הברית ומכר מיליוני עותקים. אבל ניל שטראוס כתב פרק סודי בספר המשחק שלא נכנס לספר המקורי ועכשיו אני רוצה לחשוף בפניך את הפרק הסודי הזה.

בפרק הסודי של המשחק ניל שטראוס מתאר את מעלליו של אומן פיתוי מסתורי במיוחד בשם דיויד שייד. דיויד שייד, בניגוד לשאר אומני הפיתוי המתוארים בספר המשחק הוא לא אומן פיתוי קונבציאנאלי. שאר אומני הפיתוי המתוארים בספר הם לרוב גברים חברותיים, אנרגטיים, תקשורתיים שמתמחים בלפתוח שיחות עם נשים זרות, לסחוף אותן רגשית ולקבל את מספר הטלפון שלהן. יחד עם זאת, דיויד שייד הוא ממש לא כזה.

הפרק הסודי של ניל שטראוס בתרגום לעברית

"ביום האחרון שלי בסן פרנסיסקו, אומן פיתוי בשם דיוויד שייד הודיע לקהילה המקומית של אומני הפיתוי שהוא יבקר בעיר והוא מעוניין לאכול ארוחת ערב עם אומני הפיתוי המקומיים. אני נבחרתי להיות 1 מ-14 הגברים שהוא קבע איתם להיפגש.

דיוויד שייד נודע במיוחד בגלל הספר שהוא כתב, "המדריך של דיוויד שייד", עלון זול למראה בו הוא מתאר את השלב האחרון ב-אומנות הפיתוי, שלב הסקס. הספר כולל טכניקות שמדברות על גירוי אזורים רגישים אצל האישה, מסביר כיצד אפשר ליזום שלישיה עם בחורות ואורגיות מרובות משתתפים. הספר שלו כולל גם סיפורים מיוחדים שאמורים לגרום לאישה שאתה מדבר איתה בטלפון לחוות אורגזמה וגם איך להשתמש בהיפנוזה כדי לקיים יחסי מין אנאליים.

הוא ישב בראש השולחן, גלוח ראש עם לבוש מיושן. הוא נראה כמו שילוב של וין דיזל וג'רי לואיז. הוא היה טיפוס אחר לגמרי משאר אומני הפיתוי שהכרתי. ביחד עם ויין אליס כבשנו את כל הברים בסן פרנסיסקו, הפתענו נשים כאשר קפצנו מולם עם היד בצורת אקדח וצעקנו:"תרימו את הידיים למעלה". זה היה כיף. לעומת זאת, דיוויד שייד, היה טיפוס רציני לחלוטין.

הוא השתייך לשיטות הישנות של הפיתוי, "פיתוי מהיר". את הידע שיש לו בפיתוי הוא רכש מדמות שהכינוי שלה הוא רב סרן מרק. קצין לשעבר שטען שפיתה 37 נשים והתמחה בהיפנוזה. רב סרן מרק היה גבר נמוך, שמנמן בגיל העמידה שלבש חולצות מכופתרום קייציות בצבע בהיר. הוא עזר לרוס ג'פריס לפתח את שיטות "פיתוי מהיר" לפני שהוא כתב את הספר האלקטרוני שלו, "איך להצליח עם נשים נשואות".

כדי להפגין את היכולות שלי, בדרך לשולחן בו ישב דיוויד שייד, עצרתי 2 בנות עם משפט פתיחה:"אתן חושבות שקסמים עובדים?". פלרטטתי איתן מספר דקות, דיברנו על ספרים, לקחתי את מספרי הטלפון שלהן והתיישבתי בשולחן אפוף תהילה והצגתי את עצמי בפני דיוויד שייד. הרגשתי את הכוח שיש לשם שלי, התלמידים שישבו בשולחן התלהבו. הסיפורים שלי ושל מיסטרי מהטיול שלנו בבלגרד הגיעו לאינטרנט והיכולות פיק אפ שלי צברו תאוצה ברחבי הרשת. אנשים היו סקרנים לפגוש את השותף החדש של מיסטרי.

השיחה בשולחן התרכזה על גברים שמצליחים באופן טבעי עם נשים לעומת גברים שלמדו להצליח עם נשים, באמצעות חיקוי ההתנהגות של הגברים "הטבעיים".

"אני לא יכול לפתות נשים מתי שאני רוצה", אמר בחור נמוך ושרירי שדיבר במבטא צרפתי. "אני מרגיש שיכולת הפיתוי זה משהו שאני צריך לחמם לפני, כמו תנור, לפני שאני משתמש בה".

ידעתי על מה הוא מדבר. "זאת בעיה שאני גם נתקל בה" אמרתי. "השיטות של אומנות הפיתוי אמורות להיות גלגלי עזר כדי לעזור לנו להתחיל לדבר עם בחורות, אבל שמתי לב שאם אני לא משתמש בהם, השיחות שלי עם נשים לא מובילות לשום מקום. האם זה אפשרי בכלל להפוך להיות פתיין טבעי באופן קבוע?"

דיוויד שייד הקשיב, חשב על הדברים ואז פתח את פיו. "רב סרן מרק אמר לי לפני זמן רב, אין דבר כזה כפתור כיבוי". הוא לא חייך. הוא לא מצמץ. "אתה כל הזמן דלוק על מצב פיתוי ואין דרך לעצור את זה. כולנו כאן פתיינים קבועים. כפי שאמר רב סרן מרק, אנרגיה עוקבת אחרי המחשבות שלנו.

שיטת הפיתוי של דיוויד שייד הייתה בררנית. לא היה שווה לפתות כל בחורה. "רב סרן מרק אמר לפני הרבה זמן שהנשים השוות באמת יספקו לך את כל הידע שתצטרך כדי לפתות אותן". הוא המשיך. "אלו הנשים הפחות איכותיות שאותן תצטרך לבדר. אומנות הפיתוי לא צרכיה להתרכז בך או בי, או סביב טכניקות מסוימות : אומנות הפיתוי סובבת סביב הבחורה".

באותו לילה יצאנו לבלות בקבוצה ענקית של 15 גברים. רציתי לראות את דיוויד שייד בעבודה. בזמן ששאר הגברים התרוצצו ברחבי הבר,פתחו שיחות עם כל בחורה שהם ראו, דיוויד שייד ישב על ספסל וחיכה.

"אני מתחיל לפקפק בבחור הזה", אמר אומן פיתוי בשם אדוניס. "אתה יודע, הוא בן 46. אולי הוא לא מרגיש בנוח במועדון רועש". הוא לא עושה כלום חוץ מלשבת שם".

אדוניס התיישב לידי. הוא הריח כמו מרק אפונה. "למדתי הרבה ממנו על לחפש נשים איכותיות כדי להפוך אותן לחברות שלי", הוא אמר. "אבל אני רוצה לדעת איך להשיג כוסיות. לא אכפת לי אם יש להם מוח בגודל של אפונה, כל עוד הן ממש כוסיות".

לפתע, נערת החלומות של אדוניס נכנסה לבר. היא היססה לרגע בזמן שהיא עברה ליד האזור בו ישנו. היא באה לבד. אדוניס וגם דיוויד שייד קמו על הרגליים. דיוויד שייד הקדים אותו בשניה. בקושי יכולתי לשמוע מה הוא אומר לה. הוא החמיא לה על החן שלה ועל האנרגיה שלה. אחר כך הוא לקח את היד שלה, התיישב לידה והתחיל לקרוא לה בכף יד. אחר כך הוא שיחרר אותה.

האם זה היה חלק מהעצות של רב-סרן מרק? "היא לא הייתה מה שאני מחפש", הוא אמר. "אני מאוד בררן. אישה צריכה להיות חכמה, מצחיקה, בעלת ראש פתוח ודו-מינית".

הוא התחיל לדבר על החברה שלו. הוא עמד להביא אותה ללוס אנג'לס, ורצה לקבל הצעות למקומות שהם יוכלו ללכת ביחד כדי "לצוד" נשים דו-מיניות.

נתתי לו כמה הצעות, אחר כך הוא הסתכל לי בעיניים בריכוז ואמר:"תהיה זהיר", "אתה נמצא במרכז של אינטרסים מנוגדים של הרבה אנשים".

"למה אתה מתכוון?"

"אדם יכול להיות עבד רק של מאסטר אחד", הוא ענה בצורה מסתורית.

לעולם לא ראיתי אותו שוב. אבל הבנתי את האזהרה שלו ביום למחרת.

סוף.

אודות ניל שטראוס

ניל שטראוס הוא המחבר של הספר המשחק שעוקב אחרי ההתקדמות שלו מגבר חסר סיכוי עם נשים לאחד מאומני הפיתוי הגדולים בעולם. הספר שלו נתן תקווה להרבה גברים ללמוד ולהפוך להיות אומני פיתוי בעצמם.